sobota, 27 września 2014

Pierwsze dni jesieni

Niedawno skończyło się lato i przyszła pora na jesień. Z drzew zaczęły spadać liście, a na zewnątrz zrobiło się nieco zimniej. Ja i Łosiu postanowiłyśmy wybrać się do parku, by podziwiać uroki tejże pory roku.



Pogoda nam dopisała. Było trochę chłodno, świeciło słoneczko, a na niebie nie było ani jednej chmurki :). Wszędzie chodziły dzieci, zbierające kasztany i liście. Obydwie byłyśmy w świetnym humorze. Zrobiłyśmy sobie kilka zdjęć, ale ze względu na to, że większość jest dosyć dziwna, wrzucę tylko niektóre.







I może jednak w bonusie dorzucę jedno z tych dziwnych zdjęć. Zrobiłam je w drodze powrotnej :D


Warto wybrać się do parku jesienią z najlepszymi przyjaciółmi, gwarantowana dobra zabawa ;) Byliście już na jesiennym spacerze?

Piszcie w komentarzach! :D







4 komentarze:

  1. Ja w sumie na spacerze jesiennym nie byłam. Niestety brak czasu :(

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z domu w ogóle nie wychodzę, za dużo nauki :(
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Staram się często wychodzić na takie spacery, zwłaszcza jesienią, gdyż bardzo lubię tę porę roku. :)

    Pozdrawiam, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia;*, a jesienne spacerki są extra, ja właśnie dzisiaj się wybieram :3
    www.our-lovely-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń