sobota, 20 września 2014

Pierwsze wrażenie

Poznajcie mnie i moją przyjaciółkę. Jestem Metek i prowadzę tego bloga z Łosiem. Obydwie mamy po piętnaście lat i jesteśmy z Krakowa. Znamy się od dziecka! Razem chodziłyśmy do przedszkola i podstawówki. Wiele nas różni, jak i łączy. Ja jestem typem samotnika, natomiast Łosiu lubi dobrą zabawę w gronie przyjaciół. Słucham punku, rocka, a ona dubstepu i dance. Jednak mimo wszystko bardzo się lubimy i uważam, że nasza przyjaźń może potrwać wiele lat!

Nasz blog poświęcony będzie naszej codzienności, a także pojawią się moje przemyślenia i kilka naszych sesji zdjęciowych. Liczymy na to, że z chęcią będziecie nas czytać i obserwować! :) Mamy nadzieję, że szybko nas polubicie!

Cóż, to na razie tyle. Do następnego razu!
Dwie wariatki - Łoś i Metek :)




3 komentarze:

  1. Oby przyjaźń trwała ;) ja mam przyjaciółkę od 15lat od zerowki az do dzis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejne wpisy, obserwuję i zapraszam do siebie ;*
    www.our-lovely-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń