sobota, 1 listopada 2014

Liebster Blog Award

O rany~! Co za niespodzianka! :D

Autorka bloga Venezia nominowała nas do LBA! Bardzo za to dziękujemy. :)

Na czym polega Liebster Blog Award?

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywania od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym, oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który ciebie nominował."

Zatem ja i Łosiu odpowiemy teraz na pytania, które nam zadano :)

1. Co sądzisz o instytucji kościoła i o ludziach wierzących?

Obydwie mamy podobne zdanie. Kościół jest nam obojętny, tak samo jak ludzie wierzący, ponieważ to ich sprawa, czy w coś wierzą, czy nie.

2. Wierzysz w rzeczy nadprzyrodzone?

Obydwie wierzymy w rzeczy nadprzyrodzone.

3. Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się coś "nie z tego świata"?

Łoś: Mnie nie :).
Metek: A mnie owszem i to kilka razy, ciężko wyjaśnić, co to właściwie było.

4. Jakiej muzyki słuchasz i dlaczego?

Łoś: Słucham popu, dubstepu i dance, ponieważ mnie rozwesela i pobudza.
Metek: Ja słucham rocka, metalu i punku, ponieważ ta muzyka dodaje mi energii i motywacji.

5. Co sądzisz o apokalipsie?

Łoś: Nie wydaje mi się, by coś takiego miało miejsce w najbliższym czasie ;).
Metek: Zależy jak ta apokalipsa miałaby wyglądać ^^

6. Co Cię denerwuje?

Łoś: Dwulicowi ludzie...
Metek: Jest tego zbyt wiele, by wymieniać. Między innymi, kiedy ktoś bez pozwolenia dotyka mnie po włosach.
7. Jak wyglądałby Twój anioł stróż?

Łoś: Czarno-biały z niebieskimi oczami ^^
Metek: Mój anioł stróż wyglądałby jak Łosiu :3

8. Czytałeś/aś "Boską Komedię" Dantego? Co o niej sądzisz?

Nie czytałyśmy, więc też nic o niej nie sądzimy.

9. Wierzysz w reinkarnację? Jak myślisz, kim byłeś/aś w poprzednim życiu?

Łoś: Nie wierzę w to.
Metek: Ja sama nie wiem i bardzo mnie to intryguje.

10. Co skłoniło Cię do założenia bloga?

Chciałyśmy podzielić się z innymi swoimi przemyśleniami i życiem codziennym, a także pokazać, jak wygląda nasza szalona przyjaźń :D.

11. Co chciałbyś/chciałabyś robić w przyszłości?

Łoś: Chciałabym mieć swój salon piękności.
Metek: Chciałabym zostać pisarką, wydać kilka książek i na ich podstawie nagrać filmy :).

A MY NOMINUJEMY:

OTO NASZE PYTANIA:


1. Jakie są Twoje pasje?
2. Czego chciałbyś/chciałabyś się w życiu nauczyć?
3. Jak myślisz, jaki kolor Cię symbolizuje i dlaczego?
4. Czy marzy Ci się jakaś podróż? Gdzie i dlaczego akurat tam?
5. Jak spędzasz wolny czas?
6. Jaki sport lubisz i dlaczego?
7. Czy masz jakieś zwierze? Jakie?
8. Co chciałbyś/chciałabyś zmienić w dzisiejszym świecie?
9. Jakich cech w sobie nie lubisz?
10. Z jakiego gatunku lubisz filmy?
11. Co Cię motywuje podczas pisania Twojego bloga?

Jeszcze raz dziękujemy za nominację! :D
Pozdrawiamy~!









5 komentarzy: